Tietoa meistä

Yhdistys on Jyväskylän koulutuskuntayhtymä GRADIA:n omasta henkilökunnasta koostuva yhdistys, jossa vaikutamme paikallisesti jäsenistön edunvalvontaan, sekä tarjoamme luottamusmiehen tuen ja muita vapaa-ajan etuja.

Yhdistys on perustettu vuonna 1999 ja jäseniä meillä on n. 160 henkeä.

Liity jäseneksi

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi. Ammattiliitto JHL:n jäsenyys on edullinen, sillä voit vähentää jäsenmaksun verotuksesta. Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on vain prosentin (1%) palkasta.

Oma JHL-yhdistyksesi Jyväskylän koulutuskuntayhtymän kunnalliset 603:n tarjoaa sinulle myös nämä jäsenedut:

• Finnkinon elokuvalippuja 4 kpl 20 €.
  • Liikunta- ja kulttuurituki talvisin 20 € ja kesällä 15 €.
  • Uusi jäsen saa liittyessään pienen JHL tuotepaketin.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäseneksi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.